ابزار منو ثابت


  • وب انجمن مورفولوژی جغرافیایی
  • 
  • وب هم کلاسی
  • مطالبی از ادم فضایی ها و بشقاب برندها

    اين چند فرضيه توسط چند تن از دانشمندان قديمي مطرح گرديده

    فرضيه تامل:
    شايد پيشرفته ترين تمدن ها بيش از هر چيز سر گرم تامل معنوي باشند و كوچكترين علاقه اي به كشف و جست و جوي ماها نداشته باشند .
    فرضيه خودويرانگري :
    شايد اغلب نژادهاي با فناوري پيشرفته اندكي پس از كشف انرژي هسته اي با جنگ
    هسته اي خود را نابود كرده اند .


    فرضيه باغ وحش :
    شايد تمدني پيشرفته زمين را به نوغي پارك ملي يا منطقه ي حفاظت شده ي
    حيات وحش كنار گذاشته است .
    فرضيه يوفوها : UFO (unidentified flying objects)
    موجودات فضائي نه تنها به زمين آمده اندبلكه هنوز هم روي زمين اند .

    موجودات فضايي؛ واقعيت يا خيال؟

    بيش از پنج ميليون سال است كه هرازگاهي اخباري از رويت بشقاب پرنده‌ها و انسانهاي فضايي گزارش شده است. تاكنون هزاران برگ پرونده محرمانه براي اثبات وجود اين پديده‌ها تحت بررسي قرار گرفته‌اند ولي هنوز هم بسياري از جوانب مربوط به <فضايي‌ها> ناشناخته باقي مانده است. موضع دانشمندان نسبت به اين گزارشات نيز وضعيت را بغرنج‌تر مي‌نمايد. به نظر مي‌رسد كه آنها ميل دارند اين حرف‌ها را رد كنند ولي باز هم چندان به حرف خود اطمينان ندارند. فضايي‌ها ارتباط نزديكي به ارتش، علوم و سياستهاي تحقيقاتي قدرتهاي جهاني دارند و اين موضوع در برخي از مدارك محرمانه موسسات سري دولت‌هايي همچون آمريكا مثل CIA، FBI، وزارت اطلاعات، ناسا و > NORADفرمانداري دفاع هوايي آمريكاي شمالي) وجود دارد. 


    برخي بر اين باورند كه اين موسسات نه تنها از وجود فضايي‌ها آگاه هستند بلكه سعي دارند تكنولوژي‌هايي شبيه به تكنولوژي فضايي‌ها را نيز بسازند و ظاهرا به دانشمندان گفته شده است چشم خود را بر روي اين موضوع ببندند و در نتيجه موسسات سري به راحتي آزمايشات مخفي خود را انجام مي‌دهند.
    <لئوناردو اسپرينگ> فضايي‌شناس آمريكايي از طريق منبعي موثق >كه ميل دارد نامي از او ذكر نشود) مدركي به دست آورد كه حكايت از وجود موجودات فضايي داشت. اين مدرك متعلق به شانزدهم جولاي سال 1947 است و ظاهرا قطعه‌اي از يك <شي پرنده> است. در آن سال پس از كشف اين شي وقتي واحدهاي نظامي و نيروي هوايي آمريكا اين قطعه را مورد بررسي قرار دادند، به اين نتيجه رسيدند كه به دلايل مختلفي ممكن نيست ساخت كشور آمريكا باشد و با اطلاعات دقيقي كه دارند، شوروي نيز نمي‌توانسته آن را بسازد. وقتي كارشناسان نظامي آن شي را دقيق‌تر مورد بررسي قرار دادند، قطعه‌اي شبيه به يك موتور اتمي درون آن يافتند. احتمالا اين نيروگاه شبيه به يك تبادلگر حرارتي عمل مي‌كرده است. يك قطعه پرنده نيز در قسمت جلويي اين شي قرار دارد. دلايلي در دست است كه نشان مي‌دهد اين شي با كنترل از راه دور هدايت مي‌شده است. آيا اين وسيله دليلي بر وجود آدم فضايي‌هاي كاملا پيشرفته نيست؟ و به گفته اين محقق جالب اينجاست كه آن موسسات سري ابرقدرت‌هاي دنيا از اين وسيله بهره گرفته‌اند و از روي آن بمب‌هاي اتمي را ساخته‌اند.

    خبرگزاري انتخاب : انسانها از زماني كه به ياد دارند تنها موجودات هوشمند موجود در اين جهان بوده اند. همين احساس تنهايي محققان را واداشته كه به شيوه هاي گوناگون به دنبال موجودات ديگري بگردند كه در جايي ديگر از اين جهان بيكران در حال زندگي هستند، با اين حال تمامي فعاليتهاي تحقيقاتي انجام شده تا كنون همگي بي حاصل بوده و با وجود به كارگيري انواع فناوريها و وسايل تحقيقاتي پيشرفته، كسي به پيامهاي ارسالي انسانها پاسخ نگفته و حتي پيامي هم به شكل اتفاقي از دنياهاي ديگر شكار نشده است.


    به همين دليل انسانها در داستانها و فيلمهاي علمي تخيلي خود به ترسيم انواع قيافه ها براي اين گونه بيگانگان و فضايي ها پرداخته تا به اين صورت تصوري از دشمنان يا دوستان احتمالي خود به دست هم نوعان خويش داده باشد.


    با اين حال به نظر مي رسد كه مسأله موجودات فضايي و دنياهاي ديگر دارد رنگ و بويي از واقعيت به خود مي گيرد و شايد تا چند دهه آينده ميزبان كساني باشيم كه بيشتر تنها در تخيلاتمان مي توانستيم آنها را تصور كنيم.


    به گفته دانشمندان، موجودات فضايي، بيگانه ها، زنده بوده و به راحتي قادرند امواج راديويي توليدي توسط انسانها را شنود كرده و از آخرين وضعيت حاكم بر زمين مطلع شوند.


    كارشناسان خبره و بنامي كه در حال مطالعه روي دنياهاي ديگر و موجودات آن دنياها هستند به دولت انگلستان اعلام كرده اند، به اين يقين و باور قطعي رسيده اند كه حيات در جاهاي ديگري از اين جهان بيكران و پهناور وجود دارد.

    خبر عجیب آدم فضایی ها در اندونزی + عکس www.taknaz.ir

    پروفسور گلن وايت يكي از اين محققان است كه اعلام كرده در دهه آينده آژانس فضايي اروپا مأموريتي را كه نام آن داروين است آغاز خواهد كرد.در اين مأموريت كه در سال 2018 به موقع اجرا گذاشته خواهد شد، تلسكوپ فضايي بسيار قويي به فضا پرتاب خواهد شد كه در طي 5 سال بيش از 500 ستاره موجود در فاصله 60 سال نوري زمين را مورد بررسي قرار خواهد داد. پروفسور وايت كه عضو هيأت علمي دانشگاه اوپن است و همكارانش به طور قطع يقين دارند كه اگر حياتي در ديگر نقاط كهكشان وجود داشته باشد در آن زمان در دسترس محققان قرار خواهد گرفت تا به بررسي و تحقيق پيرامون آن بپردازند. به عقيده اين محققان در سال 2020 انسان به پاسخي دقيق و قطعي در مورد موجودات فضايي دست خواهد يافت و در آن هنگام به راحتي به طور مستقيم با آنها تماس گرفته و از آنها پاسخهايي را دريافت خواهد كرد.اين گروه تحقيقاتي، ابراز اميدواري كرده تلاشهايي كه از سال 1927 آغاز شده طي سالهاي پاياني دهه آينده به ثمر نشسته و انسان از تنهايي درآيد. به باور اين محققان ما در آن زمان بيش از صدها سياره خواهيم يافت كه همگي داراي حيات بوده و ساكنان آنها به طور مستقيم با ما سخن خواهند گفت


    نظرات شما عزیزان:

    مسعود
    ساعت14:26---21 مهر 1391
    سلام دوست من از وبلاگت دیدن کردم وبلاگ خوبی داری مخصوصا مطالبش عالی بود تو هم از وبلاگم دیدن کن ونظر هم بدی اگه خواستی میتونی از مطالبم استفاده کنی یعنی میتونی از مطالبم برای وبلاگت کپی کنی من در روز پیش از 3 مطالب در وبلاگم میگذارم اما به شرطی که لینکم کنی تا منم لینکت کنم
    مدیر وبلاگ:مسعود


    masoud200.loxblog.com

    موضوع وبلاگم:اخبار بازیها


    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:







    تاريخ : جمعه 21 مهر 1391 | 13:59 | نویسنده : هادی عزیزی |
    ابزار وب رایگان-جک و لطیفه